Ben Kimim



29 Mart 1988 yılında Bolu'nun Gerede ilçesinde doğdum. İlkokulu Halil Nom İlkokulu'nda Öğretmenim Cemil Şengül nezaretinde bitirip ortaokulu okumak için Bolu'ya taşımalı sistem ile Melih Koleji'ne gittim. 2002 yılında ise Gerede Lisesi'ne başladım. 2 lise değiştirip Canip Baysal (Y.D.A) Lisesi'nden meun oldum. İlk sene üniversite kazanamayanlardan biri olarak 2006 da tekrar dersaheneye gidip 2007 de Karamanoğlu Mehmetbey Ünversitesi'ni kazanıp hayatıma Karaman'da ve İşletme öğrencisi bir birey olarak devam ettim. 4 sene su gibi akıp geçti ve her defasında 'Ben bu Karaman'a alışamadım' diyerek zorlaya zorlaya mezun oldum . Mezuniyetimi 14 ders verip de yaptım( Bu durumla övünürüm çünkü Ben 14 plakalı Boluluyum).2011 de mezun olunca Gerede'ye dönüp babamla birlikte Arçelik Yetkili Satıcılığı görevini sürdürmekteyim. 2012 yılında Türk Hava Kurumu Üniversitesi İşletme (Tezli)Yüksek Lisans Programına başladım. Halen de devam etmekteyim tez aşamasındayım. Yüksek Lisans ile okumaya devam edince Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi İnsan Kaynakları Bölümü'ne İkinci Üniversite adı altında yazıldım. Okumak güzel şey. 
Üniversitede Bahar Şenliklerinde,Gençliğin Türkçe Kurultayı ve Türk Dil Bayramları'nda Görevli oldum. 2011 yılında ilk Türkçe Treni'nde(Haydarpaşa-Karaman arası) görev aldım. 
Üniversitede 1907UNİFEB Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi'nde aktif görevler aldım. Tribün sorumlusuydum. Deli dolu enerjik bir karakterim olduğu için bu görevi layıkıyla yerine getirdiğime inanıyorum.
Koç Burcuyum. Fenerbahçe taraftarıyım. Siyaset ile ilgilenmiyorum.Türk Sanat Musikisi hayranıyım,dinleyicisi ve amatör olarak icracısıyım. Musiki derneklerine gitmiyorum ama bu konuda iki önemli olayım oldu. 2012 yılında TRT Ankara Radyosu TSM Gençlik Korosu'nu kazandım ve 2 ay gidip bıraktım. 2013 yılında( 27 Ekim) Radyo Alaturka'nın düzenlediği 2.Radyo Alaturka Ses Yarışması'nda ilk 50 ye kalıp Yarı Finalde elendim. TRT Müzik ekranlarında yayınlanan Akşam Sefası Programını takip ederim. Sanatçı gruplarına üyeliklerim vardır.Özellikle de Alp Arslan Sevenler ve Dinleyenler Grubu'nda 6 senedir varım. Bolu Ticaret ve Sanayi Odası Genç Girişimciler İcra Komitesi'ne 2012 Aralık ayında seçildim ve halen o görevde devam etmekteyim. Gerede'de yaşayıp Arçelik Yetkili Satıcılığı görevini idrak ediyorum. 







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Evleri Yüksek Kurdular...

Gerede'de Sabah Çorbası

İşte Benim Zeki Müren