Hoşgeldin Yazısı





Bismillahirrahmanirrahim ( Rahman ve Rahim Olan Allah'ın Adıyla)

Her işe besmele ile başlamak o işe kolaylıklar esenlikler verir. Ben de bloguma Allah'ın adıyla başlamak istedim. Yeni bir blog yazarıyım. Kendi dünyamı yazmak,kendimce fikirlerimi beyan etmek istedim. Sosyal Medyada Facebookta varım. bir de blog açarak birikimlerimi paylaşmak istedim.

Yeni bir başlangıç için Kasım ayını seçmiş olmam biraz saçma gibi olsa da aslında Kasımda başlangıç yapmak güzeldir. Eylül, Ekim gibi değildir Kasım. Tam bir kabuğa çekilme vaktidir. Çünkü kış gelmiştir artık. Havalar erken kararmaya başlamış ve gn erken bitmeye başlamıştır. Yeni bir başlangıç için en uygun zamandır asılında. Geride kalan 10 ayın muhasebesini yapıp bundan sonraki 2 ayı daha iyi geçirmeye niyetli olmadır. Yılın bitimine 2 ay kala doğrularıyla yanlışlarıyla eksi ve artılarıyla geride bıraktığımız zamanların değerlendirmesini yapıp yılı iyi bir biçimde bitirme planlaması yapmaktır.

Kabuğa çekilişin ve planlamaların başlangıcıdır. Aslında kış ayları yaz dönemlerine göre biraz daha verimli olur çünkü soğuk havalardan gezmeye tozmaya pek bir vakit olmaz. Sadece AVMlere akın başlar.. ee her zamanda aynı yerlere gitmek sıkıcı olur. :) Çalışıyorsak hafta içleri zaten çok fazla akşamları çıkamıyoruzdur. Eğer öğrenciysek ( ki ben hem çalışan hem öğrenciyim) sınavlara hazırlık, akademik çalışmalar olsun en yoğun olduğu dönemlere yavaş yavaş girişin başladığı zamanlardır.

Bu mecrada çok fazla iddialı değilim. Milyonlarca abonem olsun istemiyorum. Kendimi ,düşündüklerimi kimseye kabul ettirme havasında biri değilim. Mütevazi bir sayfam olsun istiyorum.Yazı yazmayı seviyorum.
Kendimi geliştirdiğim alanlarda birtakım düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.

Hepimize Hayırlı Olsun


Hoşbuldum.
Saygılarımla
İsmail Kazan
02.11.2013


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Evleri Yüksek Kurdular...

Gerede'de Sabah Çorbası

İşte Benim Zeki Müren